Äntligen fredag....



...och en hel treledigheten framför mig!! Här ska njutas, då detta är min sista fredag, lördag, söndag ledighet!! 23 februari drar ju det nya schemat i gång, och detta blir sedan ett minne blott! En kall morgon idag, -13 grader visar termometern på, men solen smyger sig sakta fram mellan träden för att värma oss lite under dagen. När ungarna var små, var detta en ypperlig dag för att gå ner till sjön och grilla korv, eller fika på varm choklad och smörgås. Men de skulle nog idiotförklara mig helt om jag kom med ett sådant förslag nu. I alla fall när vi är här "hemma"! Är vi uppe i Järbo, hos min storebror däremot, accepteras småutflykter på ett helt annat sätt. Brorsan har alltid så många roliga ideér på utflykter och liknande, och han får de flesta att vilja hänga med på hans upptåg också. På sportlovet ska Casper åka till sin morbror tillsammans med kusinen Fredrik. Har en känsla av att det kommer att bli en hel del snöskoteråkande då.. Casper längtar, han fullkomligt avgudar sin morbror, vilket inte är så konstigt, för han är så otroligt go och snäll. Helst hade jag velat åka iväg jag med....

Fredag var det ja! Veckans härligaste dag tycker jag! Ingenting inplanerat under helgen, eventuellt ett 4-årskalas hos Moa, som inte blivit av än, eftersom vi har varit krassliga, Moa har haft vattenkoppor, och har inte dom jobbat, så har vi... Helt otroligt att det ska vara så svårt att träffas!! Speciellt eftersom så många av oss även jobbar helgerna. Om inte annat fyller faktiskt Moas storebror snart, så i värsta fall kan vi slå två flugor i en smäll, och fira dem båda. Nåja, det löser sig så småningom...

Kommentarer
Postat av: Milla

tack! jag har dock fått mycket hjälp. :)

åh, vad trevligt med ett boktips. vet du vad författaren heter?

ha en trevlig ledig helg nu!

2009-02-13 @ 12:19:51
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0