Denna dag...

...har gått i en rakets hastighet. Målat, satt upp fler väggord, käkat lite lätt middag, sen till storebror med familj på fika. Är alltid så kul att träffa dom alla. Extra skoj att Fredrik följde med, trots att han hade nattsuddat och var lite trött och sliten.  Klockan rusade iväg, och det blev brådis, så Dennis var på väg till Josse, och vi skulle fixa lite mysmat till Melodifetivalen. Hann dock inte se allt från början, men såg ju snabbgenomgången sen i alla fall. Det är på gott och ont att de kör melodifestivalen så här många lördagar nu för tiden. Bra för att fler låtar får chansen, och att det oftast blir top tio i slutet, synd eftersom det gamla konceptet kändes mer "heligt", det var en dag per år, sen inget mer ...

Tyckte absolut att Alcazar var en given vinnare, men sen tyckte ju jag, som är en sann Shirley Clamp fantast att även hon skulle vara given i final, men icke! Älskar hennes texter, ä'ven om det inte var något större drag i låten. Emilia var istället den som tog hem Globen biljetten tillsammans med dem, medan Karolina af Ugglas och Scotts fick en andra chans..

Har idag fått flera kontaktsökningar på msn, vet inte från vilka, men jag godkänner aldrig några utan att veta vilka de är ifrån, så är det någon som vill "adda" mig, tala om det för mig först, förslagsvis via bloggen. Nekar alla jag inte känner till!! Nu ska jag svara på mina kommentarer innan jag fortsätter vara social med min gubbe....

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det är nog klokt att du nekar tills de ger sig själva till känna! Önskar dig en god natt nu! kram anna

2009-02-07 @ 22:41:26
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0