Hej Lilla Jag....


7 
(Eftersom jag fått en anonym kommentar i tidigare inlägg, och inte har någonstans att svara, gör jag det i detta inlägg istället, för er som undrar...) Till dig anonyma: Du får gärna fortsätta vara anonym, men när du säger Hallands fläder är du nog inte så hemlig längre i mina ögon haha.... Ska kolla av med Fille om han kommer ihåg det sen! Det hade självklart varit jätteskoj med en nostalgikväll, så varför inte? Även om vi blivit äldre, gömmer sig nog samma skrot och korn av oss än i dag, tror du inte? Däremot fixar jag inte att snapsa upp en kvarting längre, det var många, många år sen det!!  Kramiz på dig...

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Den där snapsen brukar jag gilla till midsommar, mmm längtar till sill och potatis och en kall snaps nu :-)



kram

2009-02-23 @ 14:04:22
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Lilla jag igen

Är inte så haj p datorer så det blir anonymt men huvudsaken är ju att du vet vem jag är hihii..

men va faaen de är klart du klarar å snapsa..vi är ju äldre nu så då har man väl lärt sej sånt eller kanske inte..?? Blir lite "pirrig" på att träffas men hör av dej när det passar...kram kram

2009-02-23 @ 14:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0