Idag....

Idag har jag varit och  jobbat, Casper fick stanna hemma idag också, även om han kände sig bättre och var feberfri! Vill inte riskera att det startar om igen, för jag tror aldrig han har varit så sjuk som nu faktiskt!  När jag kom hem, började jag måla vitrinskåpet, kände att jag måste göra lite saker som ger energi, efter allt som blivit stulet i och med alla förändringar. Älskar ju att fixa och pyssla, även om det drar med sig mer än vad man tror. Vitrinskåpetsom jag nu målar, hade jag i datarummet och jag förvarade böcker i. Gissa var alla böckerna är nu? Jodå, de ligger och täcker upp hela golvet därinne nu, men det löser sig så smånigom. Josefine ska ha det lilla vitrinskåpet som stog i vardagsrummet innan, så då får jag en bokhylla från hennes rum som vi ställer i datarummet, och därmed får böckerna en egen plats igen... Hängde ni med? Nja, knappt jag gör det själv. Kommer säkert bilder om det blir bra...

Idag hade jag återigen tänkt mig en tidig kväll, men som vanligt lyckas jag aldrig hålla det. kommer alltid på något så fort bingetiden närmar sig. Jobbar dagtur i morgon, men sen är jag ledig HELA HELGEN!!! Underbart! Tänkte sätta mig och gå igenom era kommentarer bara,  innan jag stänger mina gröna. Är lite nyfiken på mina besökare idag förresten, som jag tror blir mitt personliga rekord hittills!!  144 unika besökare står räknaren på nu!! Vilka är ni egentligen? Nyfiken i en strut....

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så skönt att Casper mår bättre!

2009-02-05 @ 22:13:53
URL: http://junitjejen.se
Postat av: ejmis

Jag tittar in varje dag men det var väl ingen nyhet =)

2009-02-05 @ 22:29:32
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Thalina

Att måla är roligt det gör jag på landet och då helst ute.Härligt med en ledig helg.Ha det gott kram THALINA

2009-02-05 @ 22:33:15
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Anki

Här är en!!



Vad skönt att ni är piggare! Hur har ni det med snö idag? Vi har äntligen fått, håller på än faktiskt!

2009-02-06 @ 08:43:47
URL: http://anncatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0