Puh....

Far runt som en jojo här hemma nu, och försöker att få ordning på torpet igen, efter flera dagar av snor och trötthet. Typiskt mig bara, att vilja så mycket på en gång!!! Att jag aldrig lär mig!! Plockar, tvättar, hänger och viker tvätt i tvättstugan, städar skafferilådorna, dammsuger, har sprejat ner hela duschen med rengöringsmedel, och nu s år den och väntar på att någon, (jag), ska skura den....  Lagat mat har jag gjort, och plockat bort efter den, och nu funderar jag på att plocka ur vitrinskåpet som står i datarummet, dra in det i vardagsrummet, för att se om det blir bra där, i så fall tänkte jag måla det vitt i helgen. OM det nu går på fane´r... ??  Får prata med personalen på färgaffären om det. Som ni förstår är det istället för ordning och reda, grejer överallt, eftersom jag är lite här och där och grejar... Ja ja, ingen risk att någon kommer och knycker arbetet ifrån mig i alla fall. Ska försöka ta lite i dotterns rum idag också, hon är ju i Säfsen och åker skidor med klassen!! Hon fuskar ju mest över då och då, så det är ju ett ypperligt tillfälle att ta ett varv därinne också.....


Kommentarer
Postat av: fia

ojoj du har och göra du , känner så väl igen detta att när man väl börjar vill man har allt giort och helst lite till , hoppas det går bra .

önskar dig en trevlig dag .

2009-02-04 @ 15:21:45
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Men visst är det gott att få gjort en massa när man väl fått fart :-)

Känns himla bra efteråt :P

2009-02-04 @ 17:52:47
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Maria

Vad du har stått i hela dagen och fått en massa gjort :-) Skönt att det händer nåt efter att ha varit sjuk..

Må gott !

2009-02-04 @ 19:38:44
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: Fia

För vår del brukar det vara så att vi får oväntat besök när vi har tömt ut alla garderober för att sortera och kassera, så att allt ligger i stora högar. När allt är fint som ett dockskåp får vi aldrig oväntade besök.

2009-02-04 @ 20:02:04
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ja, det är skönt att få gjort mycket men hoppas du inte tagit i för mycket nu bara. men jag förstår hur du känner.

Tack, det är bra. Jag ska dra ut tänderna imorgon, ja inte alla, haha, men några, så jag mår lite så där. Jag är väl lite orolig men det ska bli skönt när det är gjort.

Var rädd om dig goa Malin.

Stor godnattkram till dig.

2009-02-04 @ 21:06:01
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0