Huvudvärk och hälsporre...

Jodå, så är det idag! Huvudet dunkar, och hälen värker! Inget farligt, så jag klagar inte, bara konstaterar fakta! Bokade av lönesamtalet, inser att det är dumt att ge sig iväg på promenad med hälen idag, det är trots allt en bit dit och tillbaka! Det är alltid sämre i  hälen efter att jag jobbat några dagar. Bil har jag visserligen, men nycklarna tog gubben med sig till jobbet idag! Typiskt! Sonen är också hemma idag....IGEN!! Huvudvärk han med+ ont i halsen! Det verkar som han har nåt i kroppen som inte vill bryta ut riktigt!

Idag hade jag tänkt att sortera in julsakerna i förrådet, de står ju bara på biljardbordet och skräpar just nu! Får se om lusten faller på så småningom. Nu är det nog istället dags att laga till någon lunch till oss båda, börjar suga lite i tarmen. Förhoppningsvis gör huvudvärkstabletten sitt också, så jag får lite vettigt gjort idag!!

Kommentarer
Postat av: ejmis

Min hälsporre är alltid som värst på morgonen men sen under dagen går det till sig för att vara sämre igen nästa morgon...konstigt...

2009-01-20 @ 19:36:41
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0