Idag.....

Idag har jag varit hos Maria & Per-Erik på fika och inredningsplanering....   Någon av oss har alltid ett projekt på gång, och däremellan hjälper vi varandra med tips och ideér....    Idag var det fototapet som var på G, och vi hittade jättemånga fina på nätet. Blir skojigt att se vilken dom väljer! Blev lite småsugen på en till här hemma, men vi får se, är ju så mycket annat som går före. Vi har ju tapeter till både datarummet och Josses rum som ligger och väntar. Men visst är det skoj med lite nytt!! På eftermiddagen drog den där knepiga huvudvärken, som jag tror kommer från nacken,  igång igen, så det har mest blivit vila och gymnastik för mig. Har syndat idag igen, då jag ätit choklad...IGEN! Tänk att man ska ha sån otroligt dålig karaktär!! Behöver motivation till att ta tag i kilona nu..... HJÄÄÄLP!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Åh det låter superspännande med fototapeter...Är mycket sugen på en, men var ska den i så fall sitta? Det måste jag nog börja med... Önskar dig en härlig tisdag, vännen! kram Anna

2009-01-27 @ 06:41:06
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0