Lönesamtal...

Idag var det dags för lönesamtal igen då. Vi får väl se hur det går, jag har ju inte varit den mest positiva människan inför de förändringar som införs, vilket beror på att jag inte tror på dom helt enkelt! Eller, vissa delar är bra, som det här med EBV osv, men att dra in på folk, samtidigt som området ökar, den matematiken går inte ihop för mig. Brukar vara positiv, försöker hitta ljuset i mörkret, vad det än gäller, och ibland behöver jag nästan lite mothugg för att ta mig ner till verkligheten igen(eller vad säger du Annika). Denna gång är det betydligt svårare...

En sak är säker i alla fall, jag har sagt precis vad jag tycker och känner, jag har inte hållt någonting inom mig under den här proceduren, min chef vet vad jag ärligt tänker om saken. Jag har inte suttit tyst på våra möten, på gott och ont, förtståss... Får se nu om det är så uppskattat! Spelar ingen roll för mig egentligen, för jag har följt mitt hjärta i frågan och det är det viktigaste.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Det var länge sedan jag var på :) Eller ja iaf för egen del. Jag får ju hålla i sådant med de anställda....fast själv är jag Ideell :D



ha en fin dag och andas på! Kram

2009-01-22 @ 09:17:16
URL: http://lenakald.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Mycket bra att du följde ditt hjärta och sa precis vad du tycker och känner. Det är säkert det bästa i långa loppet.

Var rädd om dig och sov gott inatt.

Stor godnattkram till dig.

2009-01-22 @ 21:13:54
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0