Utmaning

Om dig.
1. Hur mycket är klockan just nu? 10:53
2. Namn? Malin
3. Vart bor du? Värmland
4. Hur många barn vill du ha? Har 2 underbara ungar, en av varje sort!
5. Vill du gifta dig? Ja och nej......  det varierar, skulle ha gjort det för länge sen!
6. Har du ätit sushi? Nej, en är nyfiken på det måste jag säga!
7. Favoritglass? GB Sandwich
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? 3

9. Humör? Avslappnad och glad! Är ledig idag!


Fyra grejjor.
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej, men en underbar katt.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med min goa gubbe såklart!
4. Tror du på spöken? Ja, spöken vet jag inte, men andar etc....

SKULLE:
1. Skulle du vilja vara längre? Absolut inte, är ju redan 1,80
2. Skulle du vilja väga mer? Hell no, mycket mindre.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nja, sitter nog och tänker på annat för tillfället.....
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Nej

KAN.
1. Kan du röra på öronen? Nej inte vad jag vet.
2. Kan du slicka dig på näsan? Nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? För det mesta kunde de det!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Troligtvis inte!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, eller?
7. Kan dina vänner lita på dig? Dom jag litar på, kan lita på mej...
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? NEJ. Den skulle i alla fall inte synas, hihi
9. Kan du suga? dammsuga? Eeeeeeh va???

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja om jag inte hittar något jag vill ha!

HAR.
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Det har jag, tyvärrr (även om jag erkänt en del sedan jag blivit äldre) 
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja
3. Har du syskon? Ja 3 stycken. 2 bröder och en syster

4. Har du någonsin haft sex med någon? Näe, mina barn är avkomman ur en jungfrufödsel... *asgarvar*
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Kanske, någon vit lögn har väl alla....
6. Har du varit full den här månaden? Ha ha...Jaaa det har jag!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Ingen fara......
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? ja
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre?  Ja
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja, för 100 år sen!
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?  Ja
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Inte vad jag sett....
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Näpp
14.Har du ljugit på någon fråga än då? NIX

Jag skickar denna utmaning vidare till;
Alla som känner sig utmanade!!

(Säg bara till om ni antagit utmaningen så att jag kan läsa de smaskiga svaren)


Kommentarer
Postat av: Nita

Haha du ska väl skriva egna svar :-)

2009-01-20 @ 11:36:01
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Nita

Jag skrev hos Cim att frågorna var lite si och så men jag tror jag snabbt ska svara ändå :-)

2009-01-20 @ 11:40:52
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Kattis

Haha, dessa frågor skulle jag ljuga påen massa ;D

Jag tror man börjar vid 40 års ålder, men jag var 45 första gången.

Hoppas du har en kul och skön dag!

KRAM

2009-01-20 @ 12:32:56
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: lena

Det där var en kul lista hehe!!

Vet inte om jag skulle vara helt sanningsenlig i mina svar:)

SV:Jag brottas med min moster om spirits/andar.Hon har en helt annan tro/förklaring än vad jag har hehe!!Det jag har sett med egna ögon har hon svar på och jag vill tro nå helt annat:)

Kramen!!

2009-01-20 @ 12:38:29
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

ja kände mig utmanad :P

2009-01-21 @ 09:56:28
URL: http://jennydepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0