Tröttis....



Är mör som en överkörd i kroppen, vilket gör mig så otroligt trött!!  Längtar efter lite semester som förhoppningsvis får mig att piggna till igen. Avskyr att känna mig såhär, när huvudet vill så mycket, men kroppen säger nej... Varit full rulle på jobbet idag igen, man tror att man ska hinna så mycket, men icke...  Mycket som ska fixas och donas med för att våra vårdtagare ska må bra! Sen har man ju allt pappersarbete också, som ska hinnas med på något vis.  Hursomhelst har jag en ledig dag i morgon så jag håller tummarna för uppehållsväder så jag kan ta mig en skogspromenad, för det ger faftiskt lite energi det... Sen jobbar jag hela helgen, men ser redan fram till nästa, då vi åker ner till Grebbestad och myser. Vi ska bo mitt i "smeten", så både jag och gubben lär kunna ta oss något gott att dricka på kvällen, då vi förhoppningsvis äter middag på någon fin terass längst bryggorna. Självklart har jag även beställt fint väder, så vi får gotta oss lite extra.. Det blir en liten tjuvstart på semestern, vi inser att vi inte hinner med allt vi vill annars, efrtersom jag och gubben bara har två veckors semester tillsammans!  Tanken är ju att vi ska hinna till storebror i Järbo, ha 40 -årskalas, ta en göteborgstripp och gärna ha lite lugna dagar här hemma för att fixa och dona, grilla och umgås med vänner.  Tittade i almanackan och insåg att jag inte börjar jobba förän i september igen! Snacka om sen semester!!!


Kommentarer
Postat av: Anki N

Ja tröttheten den slår till emellanåt o gör sig påmind. Men snart piggnar du till när allt kul o avkopplande börjar...semester!! de låter något det, semester tills i september, ja sen är det nästan dax att börja köpta julklappar..hihi

Trevlig semester på Dig.

Kramiz Anki N

2009-07-15 @ 19:47:23
URL: http://herrnilssonsfru.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hihi, skönt med att vara trött ibland, men håller med att det kan vara lite frustrerande. Därför sänder jag lite styrkande energi till dig, för den behöver man inte bara på semestern utan hela tiden för att orka med det vanliga också. Hoppas ni får det riktigt mysigt då ni åker till Grebbestad... :-) Och hoppas du får en härlig ledig dag imorgon!

Ha en skön kvälliz.. Kram kram

2009-07-15 @ 20:43:51
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: marma

Skönt med en liten minisemester nästa helg!

Jag mötte en kvinna i Varberg idag. Hennes halsband påminde mig om dig!?! Hon bar en ganska lång kedja med ett "ganska" avlångt hjärta av din modell med flera smågrejer - tänk om det kom ifrån dig och det och mitt hade setts tidigare! Va kul va!

Kramar/marma

2009-07-15 @ 20:55:20
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Härligt för er att komma iväg, du och gubben.

Vi kom hem från Tunisien igår och vi har haft det jättebra.

Hoppas väderet blir fint imorgon så du kan njuta av en skogspromenad.

Massa kramar till goa Malin.

2009-07-15 @ 21:11:04
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: soffie

fy va jobbigt med tröttheten för dej,

jag blir ¨ådär akut trött vid 14tiden varje dag å regnar det ute då tar jag faktiskt å lägger mej,så himla skönt men det får ej bli mer än en timme;O)

va härligt det låter med så lång ledighet för dej det behöver du:O)

2009-07-15 @ 22:45:25
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: marie

Hoppas du får en skön ledig dag i morgon och att du får energin tillbaka!

Snart semester..ända till september, härligt! Då hinner du njuta ordentligt.

Sköt om dej! kram

2009-07-15 @ 22:55:52
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Låter helt ljuvligt med en minisemester i Grebbestad :O) Ha det riktigt skönt, och hoppas du får till din skogstur idag också! Ta med en påse, det finns massor av kantareller där ute :O)

2009-07-16 @ 10:11:47
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0