Tjuvstart!

Igår städade jag i stort sett hela dagen. Trodde aldrig att jag skulle bli klar, då man får ta små pauser för kroppens skull hela tiden. Bäddade rent i sängarna, tvättade, hängde och sorterade.. Jag älskar vårt hus, men när allt behöver städas samma dag, så känns 7 rum och kök onödigt mycket.... Deligerade bort handlingen till gubben i alla fall, och lagade istället till Annsas underbara potatissallad när jag städat klart! Jag och Dottern kom nämligen på att vi skulle fira lilla midsommarafton igår kväll, eftersom gubben spelar golf på morgonen och jag själv ska jobba kvällen idag. Sagt och gjort, efter en ljuvlig dusch serverades det kallskuret, potatissallad, grönsallad och bröd! Till detta blev det faktiskt också ett glas rött. En underbar avslutning på en slitsam dag...



Mumsigt!

 

Senare på kvällen trodde jag att värsta åskvädret skulle komma, det såg mycket märkligt ut när jag kikade ut. Detta framkommer förståss inte på mina mobilbilder. Vi klarade oss dock, med några få mullringar, vilket var skönt för någon som ogillar åska!

Kommentarer
Postat av: Qristall

En god avslutning på en hård dag, ser smarrigt ut!

Hoppas du haft en fin midsommar trots jobb.

/Helen

2009-06-20 @ 19:23:23
URL: http://qristall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0