Torsdag, Fredag & golfänka....

Igår var det både blåsigt och regnigt, så jag och dottern bestämde oss för att ta en liten myskväll med en film och massvis av onyttiga saker att stoppa i munnen. Vi såg "I taket lyste stjärnorna", en mycket gripande film om en ung tjej som förlorar sin mamma i cancer. Som vanligt hilkade jag, snorade och grät så tårarna sprätte omkring mig. Filmen var jättebra tycker jag, om än mycket sorglig.



Idag har jag spenderat dagen med att städa, göra smycken, städa lite till och fortsätta med smyckena. Mycket roligare än att städa! På eftermiddagen har jag och Josefine varit och klippt oss, och när jag kom hem började jag provspela lite på mitt nya spel, SIMS 3. Jaa, jag är barnsligt förtjust i spelet, mest för att bygga och möblera husen tror jag. Josefine var också kreativ efter sin 2 mil långa vandring i dag, och gjorde egna tryck som hon sedan strök på vita tröjor till sig själv och sina vänner. Blev verkligen jättebra! Ännu finare i verkligeheten. På ryggen står deras efternamn......

  

Gubben har varit ute och spelat golf under kvällen, de spelade direkt efter jobbet, och även i morgon är det golfen som hägrar, trots att jag tagit ledigt både lördag och söndag. Håller dock tummarna för vinst i morgon, så det finns vinster från en av mina favoritinredningsbutiker!! Önskar er alla en härlig fredagkväll.......

Kommentarer
Postat av: Tesstamente

OK, då måste jag alltså förbereda soffan med snorpapper innan jag ser filmen.. jag grinar ju till The Simpsons!



2009-06-05 @ 22:25:55
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag skulle spela Sims 3 idag, älskar det spelet, tog 4 timmar att installera & skiten funkar inte :( så mannen får byta imorgon när jag jobbar. Fy vad sur jag blev!







2009-06-06 @ 19:53:43
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: marie

jag har läst boken några gånger o gråter varje gång....

Det var dottern som tipdade mej för nåt år sen...

Hoppas du har en skön helg!!

Har nu gett bort halsbandet och det blev jätte omtyckt!!!

Tack!

kram

2009-06-06 @ 22:00:56
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0