Idag...

Idag har jag jobbat igen! På onsdagar är vi alltid en personal extra, så tack vare att Annika är så snäll, och sliter även i mitt ställe, så har jag  hunnit sy klart gardinerna till vårt nya vardagsrum.  SSka fortsätta med kuddar och lite annat smått och gott när jag jobbar nästa gång, om man hinner då vill säga. Vi har även hängt upp dom och  gardinerna i våra två kontor. Måste säga att det blir jättefräscht! Ser fram emot småpiffingen sedan, och så väggordet förståss, det kommer att bli kanon!

Efter att ha fixat mat och diskat, la jag mig i baden baden stolen och slumrade en stund. Jätteskönt, att ta sig en liten , liten tupplur så där mitt på dagen, och sedan vakna upp med lite nytankad energi. Jag & gubben åkte och handlade, städade kylen, småplockade lite och till sist klippte jag min kära sambo! Inte en dag för tidig tkan jag ju säga, misstänker att han gick ner ett kilo eller två på kuppen!! Nu sitter jag här, med några smyckesbeställningar som jag är sugen att hugga tag i, fast att jag borde vänta till i morgon... Får se om det blir nattsudd eller ej! Gonatt med er alla!

Kommentarer
Postat av: marie

vad skönt med en extra personal så ni hinner med lite andra sysslor. Kul att få fixa fint på jobbet. Så mycket trevligare att gå till jobbet då.

Godnatt med dej!

2009-05-20 @ 22:45:21
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0