Linda & Liam....

   

Idag har jag varit ut på landet och hälsat på Linda och lille Liam. Familjen håller på och flyttar in i barndomshemmet igen, visserligen i nybyggd tappning men ändå.. Jag säger bara det, vilket paradis!!! Visst, det är alldeles nytt och fräscht överallt, men det som slog mig mest var omgivningen. Stora, gamla träd, småstugor, sjöutsikt och kossor, eller, tjurar var det nog till och med som betade i hagen en bit bort!! En riktig idyll med andra ord. Riktigt förtjust blev jag i "gammelstugan", som såg precis ut som mitt drömhem jag hade en gång.....

Inte nog med allt detta, så fick man ju träffa Liam också, det lilla busiga charmtrollet, som pratade ikapp med både Linda och mig, hela tiden. Långa ramsor, som man förstog ibland, och ibland inte. Jaa, han är minsann riktigt söt, och jag tror han vet om det också. Bara ler stort, så ögonen glittrar, när man pratar med honom.. HÄRLIGT!!


Gammelstugan


Utsikten


 
Charmtrollet.......



 

Hej då............."vink vink"





Kommentarer
Postat av: Micke

Vackra bilder på husen.



Jag var sommarbarn i småland i flera år,

så när man ser hus, sjöar o djur då blir man lite tagen snörp.

Kram

2009-05-08 @ 19:07:31
URL: http://pappamicke.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för titten idag! var verkligen jätteskönt å jättetrevligt att få en paus i kaoset . och inte minst tack så jättemycket för det FINA halsbandet!! kram!!

2009-05-08 @ 21:17:04
URL: http://exxanimo.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ååh det låter underbart, både stället och charmtrollet. :)

Sov gott inatt och ha en fin lördag!

Stor kram

2009-05-08 @ 23:51:31
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0