Vart tar dagarna vägen???

Inte klokt vad fort denna helg har passerat! Man hänger knappt med, och man varken hinner eller orkar ens hälften av vad man tänkt! Nåja, skönt att man för en gång skull är treledig, så även måndagen står för min del för just ledighet! Helgen i stort har i första hand gått till att be för någon som kämpar för sitt liv just nu.. Tänker positiva tankar och hoppas att det ska hjälpa.. Det känns som om allt kommer att gå bra..



Igår var vi till kyrkogården och gjorde fint med både ljus, marschaller och gravpynt. Det lyser så fint och fridfullt på Alla helgona tycker jag.. Mycket folk var vid kyrkan för att dekorera, tänka och minnas de nära och kära som gått vidare. I sockenstugan bjöds det på kaffe och nygräddade våfflor, men vi valde att åka hem till storebror med familj på lite kaffe istället. Lite extra skoj att det faktiskt var Madde ville att vi skulle komma förbi! Roligt att hon vill träffa sin gamla tokiga faster! Även Carro var hemma, om än lite stressad inför kvällen..   Eftersom vi inte var hemma så mycket under gårdagen vet jag inte om det kom några utklädda ungar, men fick ändå ett par mms på några som klätt sig i hallowenkostymer... Visst är jättefina?

 

Några undrade om jag rott i land projekt skaffa piano??? Självklart, gubben är bearbetad och klar. Försöker bara få ihop frivilliga som hjälper till och bär. Själv är man ju klen som få, och ingen vidare hjälp tyvärr. Känner någon sig manade så säg till, för i morgon klockan 17 ska vi hämta hem det!!!!


Kommentarer
Postat av: my

Fina pumpor!! :) Hoppas helgen varit bra, kram

2009-11-01 @ 15:19:59
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: ANNIKA O

Typiskt att jag jobbar, annars hade jag kommit. För stark är jag!!!!!!!! Fråga T:):)

2009-11-01 @ 16:54:34
Postat av: Sarah

Det där var sötare halloweentjejer än hemma hos mig ;)

GRATTIS!! Till pianot!!

2009-11-02 @ 09:31:52
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: soffie

å va vacker den kyrkan är,

Å vilka läskiga figurer du hade hos dej

2009-11-02 @ 12:35:29
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0