Generad....

Jaa, det var jag nog lite igår!! Jag och Maria blev ju firade av jobbet igårkväll, eftersom vi båda fyllt 40 år. Älskar ju att fira andra, men att stå så i centrum själv är inte lika lätt. Tur att vi var två!! Vi bjöds på jättegod mat, bestående av 3 olika fileer med lika många såser och stekt potatis till. Mumma! Till detta ett gott rött vin. Inte nog med det så fick vi jättefina presenter också. En jättefin ängel som håller ett hjärta i händerna. Änglar och hjärtan är ju min röda tråd här hemma, så inte kunde det passa mig bättre... Sen fick jag en jättefin 2-stängslad vit orkideé, som är en av mina favoritblommor! Sist men absolut inte minst fick jag ett presentkort på chokladprovning! Härligt och gott ska det bli!



Det var en hellyckad kväll, och naturligtvis så himla roligt att så många ville vara med! Både fast personal, vikarier, de som slutat av olika anledningar, de som var mammalediga och sjukskrivna.. TACK till Er alla, ni är bäst!! En del saker var precis som vanligt, Annika fick vin spillt över sig, Cissi hade skålar på huvudet, Sara gjorde några mannekäng-gester....  Det enda som uteblev var nog Annikas "Rumpdans"!


 
Serviceinriktad personal! Torka, torka, torka....

 
Cissi med många namn, hi hi.... Festernas prisse & Saras Poser...

  
Blandad kompott suddiga mobilbilder!

 
"Jaa må du leva, jaa må du leva uti hundrade år!!!"



Två av tre "mammisar" som lämnat bebbarna hemma en stund...

TACK alla ni för god mat, dryck, sång, presenter, och trevligt sällskap.


Kommentarer
Postat av: Ananas

Tack själv vännen! Snacka det kan vi göra vilken dag som helst så det gjorde inget att det inte blev mycket av den varan igår. Vi är ju ett sånt härligt och stort gäng så det är inte lätt att hinna med att prata ordentligt med alla på kort tid :)



Men det var skoj och jättekul att du är nöjd med kvällen :)



Vi ses imorgon på jobbet =)



Kramen

2009-10-23 @ 12:18:23
URL: http://ananas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0