Privatsittningen....nr 2



Som ni vet var jag ju på en privatsittning för några veckor sedan, och denna gång har jag låtit saker och ting "smälta" lite, innan jag delger er här på bloggen. Vet att  många tycker att detta är flams & trams, men också att många tycker det är intressant, och det är för dom jag präntar ner en del av vad mediumet   (= M) sa här...



Jag fick veta att det var två kvinnor med, en yngre (=Y), och en äldre (=Ä). Dessa kom tätt tillsammans, och det var kvinnor som man bara ville le med. De kom med enormt mycket kärlek, och M kände starka moderskänslor, och att de två gav känslan av att höra ihop i generation. Förstog direkt att dessa kvinnor måste vara min älskade mamma och mormor. M kände sig väldigt känslosam med den yngre kvinnan, och när hon gick över, var hon rädd, för hon visste inte om det skulle fungera, om hon skulle kunna vara med oss även efteråt. Men hon var otroligt lycklig idag, för idag har hon full koll.  Hon säjer också att hon är jättestolt över mig......

Den äldre kvinnan visar att det hänt något i sitt liv, som hon känt bitterhet och ilska för, att hon i jordelivet bar på en stor sorg. Hon visade oftast en glad sida utåt, men lämnade inte gärna ut sitt inre. (vet precis vad hon menar, min mormor gick ensam igenom mycket svårt) Den äldre talar också om att hon var en arbetsam kvinna och visar upp ett gammalt strykjärn, vilket jag minns att min mormor hade ett.. När den yngre kvinnan går över, möter den äldre kvinnan henne..

Den yngre kvinnan känns mer positiv och glad, men talar också om att hon var mycket sjuk. Hon ger M känslan av både illamående, yrsel och huvudvärk. Y öser på känslor att hon är mycket trött och orkeslös, på ett sätt som påverkar hela systemet. M säger återigen att hon känner starka moderskänslor. Sen talar den Y om mig, hon säger att folk är vana att se mig pigg och glad, men att de skulle älska mig lika mycket om jag visade min sårbarhet. M skrattar till, och säger att någon i min familj hugger på mig, fast på skoj, någon som tycker att jag är lite underlig fast på ett kärleksfullt sätt.. (Förstår precis, min dotter fnyser då och då åt mina  tokiga infall här hemma) Den Y talar också om min öppenhet för det andliga och att jag inte behöver bevisa för andra att den existerar, utan att jag ska tro på mig själv och bara göra vad jag ska...

Hon, (Y) säger också att jag liksom sitter fast, att jag inte vet vad jag ska göra, att jag i det inre inte är nöjd med situationen som den är, och vikten av att tala om vad man vill. (Detta tror jag hon menar inom yrkeslivet, jag vet ju att jag inte kommer att hålla kroppsligt för yrket, men heller inte vad jag ska ta mig för istället. Känner verkligen att jag sitter fast...) Hon berättar om min inbundenhet om vissa saker, man kan prata och prata, men vissa saker släpper man inte in någon i. Hon säger att jag ska söka inåt..  (jag försöker)Hon säger också att det händer mycket runtomkring, mycket ståhej runt mig i livet, det är inte ofta tyst, (Y) ger M en känsla av instängdhet. (Y) pratar om mig som en livfull person med många vänner, många vet vem jag är och tvärtom, vilket är positivt, men hon pratar om balansen att lyssna inåt så man inte tappar bort sig själv. (Detta stämmer SÅ väl! Jag vill så mycket att jag ibland glömmer bort mig själv, jag behöver ladda batterierna ibland, därav denna trötthet mellan varven tror jag).

Den (Y) säger också att jag har visioner som hon vill att jag ska sätta fart med, hon visar mig som en ledarfigur, med en chefsposition (Egen firma?), och att det i en sån position är extra viktigt att dra sig tillbaka, reflektera över sitt eget sätt att vara ibland. (Y) ger också känslan av personlig utveckling för min del, och när denna utveckling tar fart kommer även det andliga att ta fart. (Y) ser mig  skriva böcker (?), det kommer att vara något som kan hjälpa andra, och att jag kommer att få användning av något som kommer .. (luddigt) Hon säger också att jag är nöjd med livet i de viktiga delarna.... (stämmer)Sen berättar (Y) även om barn, att hon är stolt över hur jag behandlar barn... (vad glad jag blir, jag älskar barn)Hon säger också att ingen uppgift är bättre eller sämre än någon annan så länge jag har hjärtat med, och gör det jag verkligen vill så är jag på rätt väg. (Precis den filosofin jag försöker leva efter)  

Den ) berättar att hon är avundsjuk på min förmåga att ha kul, när jag verkligen har kul, att jag är festens medelpunkt (Nja?) och att jag har en förmåga att kunna roa andra. Hon säger också att det hänt saker, roliga, att jag gör bort mig ibland (Oh, JAAA!) men att jag har förmågan att skratta åt det efteråt. (Oftast)Den äldre damen hade hellre dött än att göra bort sig så som mig.... (:

Den yngra kvinnan kommer att komma närmare. Återigen visar hon enormt mycket kärlek, och hon säger att det svåraste för kvinnan när hon gick över var att släppa nära och kära, men idag vet hon att hon kan hjälpa till på ett helt annat sätt än när hon var i livet. Hon talar också om att hon förbereder och planerar något för min framtid! Hon hälsar också gott tillbaka till andra nära och kära, men förtydligar också att de andra också har kontakten med henne, om de bara känner efter..




Jaa, detta var ett mycket spännande möte, och jag förstog allt som sas, utom EN enda sak!!  (Y) visade upp en vattenruschkana, på ett kul ställe, dit jag kommer att åka tillsammans med en man. (Hoppas min goa gubbe)Vattenruschkana känns så långt ifrån mig man kan komma, för jag avskyr att springa runt i bikini eller baddräkt och är för feg för att åka vattenruschkanor.. Men tiden kanske kommer att visa vad det egentligen menas. Tror detta blev ett rekordlångt inlägg, har ni orkat läsa ända hit ska ni få en stor KRAM av mig!!!


Kommentarer
Postat av: annica branting

vad underbart!

mina tårar rinner och jag hoppas verkligen att jag får det gensvar jag vill ha...den 14:e oktober!

Det ska bli mycket spännande, men kanske också jobbigt att få höra allt, jag har ju så lätt för att gråta..



Ha en fin dag! KRAM

2009-10-01 @ 14:12:17
URL: http://www.branting.org
Postat av: madelene

då är du skylldig mig två kramar nu för jag har precis läst texten två gånger. ;) tycker att du borde komma och hälsa på någon dag så blir det kanske lite lättare att förstå allt :) kraaam!

2009-10-01 @ 15:14:20
Postat av: Birgitta

Jag tar din kram har läst den och det var ju underbart. Ja att lyssna inåt är det bästa man kan göra för att inte fastna i något som man inte vill här i livet. Jag är övertygad om att du har det i kroppen, lite sunt förnuft o vilja att lyckas så kommer nog du inom sinsom tid att bli lika fri som jag är nu. Haha, stora kramen till dig. Spännande läsning. Ha det gott! Kram kram kram

2009-10-01 @ 20:06:44
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: 2BarnsMamman

Jag har aldrig själv varit hos ett medium, men det låter spännande!



Kul att du kikade in hos mig!



Ha en härlig helg! Kram

2009-10-01 @ 21:39:24
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: 2BarnsMamman

Jag har aldrig varit hos ett medium själv, men det låter spännande!



Kul att du kikade in hos mig! Ha en härlig helg! Kram

2009-10-01 @ 21:43:29
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: Annica

Men oj så mäktigt!

Sitter här i tystnaden med mina änglaljus tända. Jag är tagen av allt du skriver. Kan bara inbilla mig allt som måste snurra i din hjärna och i ditt hjärta. Du är modig som vågade göra detta. Jag vill. Men törs jag...?

KRAM!

2009-10-01 @ 21:52:03
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fick tuppskinn :D

Måste vara häftigt att sitta där?!

2009-10-01 @ 22:42:44
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: Linda

Har aldrig vart iväg, men det verkar ju himla spännande.. kram

2009-10-01 @ 23:33:33
URL: http://lindali.bloggagratis.se
Postat av: Titti

Vad häftigt!!!!

En privatsittning, det vore nåt =) Jag var till Charlottenberg för några år sedan och lyssnade på Terry Evans och det var hur häftigt som helst!!!!



Kram Titti

2009-10-02 @ 08:21:46
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: messan

Stor kram till dig som delar med dig av din upplevelse. Pusselbitarna brukar hamna på rätt plats när man får en viss distans till allt.

Jag håller med dig, att följa sitt hjärta är det viktigaste och värdefullaste.

Kramar messan

2009-10-02 @ 09:03:10
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: marie

Tack för att du delar med dig av detta spännande möte!

Var rädd om dej och hoppas du får en toppenhelg!!



Ps, jag stoppar in pengarna för halsbandet snart, skickar mail när jag gjort det....)

Kram

2009-10-02 @ 09:20:28
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: my

Tar emot kramen då! :) Intressant läsning verkligen...ha en go fredag

2009-10-02 @ 14:00:00
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Thalina

Tack för kramen och jag läste allt med stort intresse.Själv har jag varit hos ett medie och vet att allt är sant för det fanns saker som bara jag kände till och det kunde hon se.Varma kramar Thalina

2009-10-02 @ 17:50:02
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, hoppas du får en trevlig fredagskväll! =) Kram!

2009-10-02 @ 21:31:54
URL: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/
Postat av: Cim

Hallå där,

jag läste allt, TVÅ GÅNGER!!! Jag är så fscinerad av detta, vi går på Terry Evans storseanser varje gång han är i stan.. Maken har varit på privatsittning innan han skilde sig o innan vi flyttade ihop, men hade träffats och jag kan bara säga att allt hon sa var verklighet, hon såg mig, hon såg min son... Hon kunde säga vad jag skrivit i ett sms till maken bara några dagar innan han gick dit... Lämnar inga mer detaljer men ojojojojojoj, myyycket maffigt!!!!!



Var rädd om dig, gumman, ha det bäst och försök nu smälta detta....



Massor av kramar!!

2009-10-08 @ 16:14:01
URL: http://lillahustrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0