Födelsedag, röntgen & fikapaus...

Som många av er säkert vet, så slutade jag fylla år vid 25, men fortfarande kommer mina goa vänner och firar mig. Först ut var Maria och Per-erik, och av dom fick jag fick en jättefin lykta på fot i "fattigmanssilver".. Den är gudomligt vacker när man tänder den, och det är mörkt ute.... Den kommer inte till sin rätt på bilden, men jag visar den ändå..



En annan dag kom Jenny och mion gudson Vincent och gratulerade mig och gubben, som fyller år med en veckas mellanrum. Jag fick en jättefin prydnad med två vinflaskor till, och gubben fick något liknande, fast med 4 stycken öl i stället... Jättefint och jättegott!

 

Även familjen har ju gratulerat mig, och jag fick bl a en jättefin klocka, en terassvärmare och 3 runda glaslyktor som flyter, och som ska vara i dammen.. TACK till er alla, det är på tok för mycket!!!

I onsdags var jag till säffle och röntgade knäna, och på vägen hem, hoppade jag in till storasyster på hennes jobb på teatern och hälsade på! Tjejerna var också där denna dag, så dom knyckte jag, och tog med till Mc Donalds och köpte hamburgare...



Efter det åkte vi och shoppade lite, innan vi åkte hem till syster yster för att fika på goda wienerbröd (jättenyttigt för bilringarna). Emelie hjälpte mamman att bära ut fikat..

 






Kommentarer
Postat av: marie

Grattis i efterskott!!!!

Hurra, hurra, hurra.

2010-08-23 @ 21:55:54
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0