Underbart trevlig fredag!

Igår var det äntligen dags för Lars Winnerbäck på Sandgrundsudden!! Jag och gubben mötte upp Nathalie, Fredrik och Fredriks brorsa med vänner, och vi satt i gräset och pratade och smuttade på lite rött och hade det allmänt trevligt, medan förbanden stod på scen. Evangemanget började ju redan klockan 18, men vi jäktade inte utan var på plats runt 19!  "Kungen" skulle ju ändå inte äntra scenen förän vid 21 tiden...



Så himla kul att träffa Nathalie ordentligt, man har ju följt henne sedan första andetaget, nu är hon plötsligt 24 år!! En himla duktig tjej, och jag är så stolt över att vara hennes moster. Att sedan Fredrik är en gudomlig kille, gör mostershjärtat extra glatt.... Vi träffade även goa Cissi och Co, men hon kom inte med på bild, för ovanlighetens skull...

   
Mys i gräset... Fille gör en liten parodi på vår lilla Cissi... Ingen stor skål, men ändå!!!

 

KÄRLEK!!!   Nathalie ♥ Fredrik = SANT!!!!



ÄNTLIGEN...... Lars Winnerbäck,
Jesus från Linköping!!!

  

En sån fulländad kväll, från början till slut!! Skojigt och härligt sällskap, Underbar musik, skapligt väder.... Kan man önska mer??



Kommentarer
Postat av: lisbeth

Hej jag har börjat blogga igen, titta gärna in om du vill.



kram Lisbeth

2010-08-23 @ 18:31:38
URL: http://dreamscapes.blogg.se/
Postat av: Tove

Visst var det bra! Vi hade jättebra platser! Stod hela tiden så fötterna blev lite trötta..men det var det värt! 2:a gången jag såg Lasse..vi har i stort sett alla skivor =) tjoho!

2010-08-23 @ 19:32:41
URL: http://filosofenshorna.blogg.se/
Postat av: messan

Den var bra...Jesus från Linköping!!:) Jag håller med dig...så bra han är:)

Hoppas du har det bäst!!

Kramar

2010-08-23 @ 20:28:59
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Linda

Ååh han hade jag oxå velat se! Såg han i LLA förra hösten, får leva på minnet från då. Verkar som att ni hade trevligt iallafall :) Kram

2010-08-24 @ 22:55:48
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0