Från 2010 till 2011

Ännu ett år har passerat, ett riktigt bra år, även om det startade upp med en längre sjukskrivning efter en ambulansfärd in till CSK för min onda rygg. Mina drömmar har tagit mig ännu ett steg framåt och jag ser med spänning fram emot, vad detta nya år kommer att ge mig. Funderingar och tankar har jag förstås haft, men jag kommer bara närmare och närmare min filosofi att den dag du finner inre frid, kommer också lyckan att visa sig självklar.

 Varje dag gläds jag åt allt jag har. Min underbara gubbe, mina fina barn, alla mina vänner, ja, hela min "tjocka" släkt. Att ha tak över huvudet, ett arbete att gå till och fantastiska arbetskamrater. Jag vet att många har detsamma som jag, men kansek inte alla har förmågan att uppskatta det? Denna nyårsafton har gått i lugnets  tecken, och det var nog precis vad jag behövde ikväll. Vi har firat med barnen och kompisar till dom, vi har ätit en trerätters middag som smakade riktigt gott, och snart ska vi skåla in det nya ret, och jag vill härmed passa på att önska Er alla Ett riktigt gott nytt år! Sätt inga krav på er själva vad det gäller nyårslöften utan lova er själva en endaste sak, att ALLTID följa ert hjärta, för då kommer också detta år bli alldeles fantastiskt!!!!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Gott nytt år till dig med!

Kloka ord och fin summering. Vi syns på FB ;-)

2011-01-01 @ 10:43:29
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Anita

Mycket fina ord, tänkvärt!

God fortsättning Malin ♥♥♥

2011-01-01 @ 17:45:41
URL: http://www.tigerlilja.se
Postat av: Ulrika

God fortsättning på 2011, fina Malin.

Mycket tänkvärda ord och jag tar till mig dem. Just nu är jag inne i en lite ond cirkel men som alltid har man ju faktiskt väldigt mycket att vara tacksam för. Livet blir mycket ljusare och gladare om man kan se det.

Sköt om dig.

Varma kramar!

2011-01-12 @ 21:54:19
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0