Julmarknad!

I lördags var det äntligen dags för mig & Linda att visa upp våra "alster" här på orten, och vi passade på att göra det på den årliga julmarknaden. Lite pirrigt var det förstås, känns som den verkliga "bedömningen" blir här bland människor man känner, eller som man då och då möter i detta lilla samhälle..



"Pirriga töser i röda luvor"



Oron och "Pirret", försvann ganska snabbt, då vi sålde slut på adventljusstakarna nästan direkt, och även tavlor, smycken och skrin bytte hem i en rasande fart! Vi hade enormt mycket prylar med oss när vi kom, och nästan inget med oss tillbaka, så det blev verkligen jättelyckat! Alla positiva och snälla kommentarer om vårt hantverk värmde både själ och hjärta..



Vi hade en fantastiskt rolig dag, både jag och Linda, så detta var absolut inte sista gången vi är med på någon marknad, och vi har fått en förfrågan om att snart vare med på en i Borgvik, vilket vi inte sagt ja till än! Vi måste ju producera en hel del först, och nu har vi ju även beställningar som ska göras färdiga innan jul.. Sen måste man ju jobba lite på det riktiga jobbet också!

Passar här på att TACKA alla Er som kom och gjorde timmarna på julmarknaden så energiberikande och roliga!
Kika gärna in på min och Lindas gemensamma hemsida www.malinda.allt.nu Den är docj under uppbyggnad, och växer i takt med den tid vi får över....

Ha det bäst!!

Malin


Kommentarer
Postat av: Anki

Who vilka fina saker, de förstår jag det att Ni sålde slut på det. Vad kul att kunna tillverka sånt där. Jag uppskattar o beundrar alla som är lite fixiga, pyssliga o företagsamma.



Kramiz Anki

2010-12-03 @ 17:28:27
URL: http://anki-nilsson.blogspot.com/
Postat av: emelie

heej morster malin vad gör du??? jag ska ha show i dag puss och kram glöm inte bort

2010-12-05 @ 09:03:50
Postat av: emelie

heej moster malin jag ska ha show i dag

puss och kram glöm inte bort

2010-12-05 @ 09:05:42
Postat av: cia

Åh va mycket fint ni har, måste komma på några bra meningar till en tavla.

2010-12-11 @ 13:41:39
URL: http://www.blingbling.dinstudio.se
Postat av: bjorne

Hej vi var nästan först vid frukosten,ca halvåtta och vi åkte hem ganska tidigt,Annsofie fick köra.

2010-12-12 @ 15:53:42
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: My

Grattis, jättekul för er! Och klart det skulle bli så, ni har ju sååå fina grejer... Kram

2010-12-12 @ 16:36:18
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0