Allt eller inget!

Allt eller inget! Lite så är det för mig. Att bara kunna göra lite, blir lätt göra ingenting, vilket mitt psyke inte riktigt är till freds med. Allt jag vill göra, är antagligen för tungt, i vilket fall som helst törs jag inte, vill verkligen inte riskera något mer bakslag, önskar att detta ska bli bra nu, så att jag kan återgå till mitt vanliga liv! Jobb, arbetskamrater, pyssel, både hemma och med mina smycken, få lust att vara lite mer social än jag är nu. Känner ju att man blir lite sliten av värken. Har dock slutat med citodonet, och kör mina vanliga kurer, så kanhända blir jag piggare av bara det! Bokade av mig på silversmideskurs nummer två häromdagen, vill inte betala ett par tusen, och sen inte kunna vara med för att jag har för ont. Men tanken är ju att jag ska bli bättre, förhoppningsvis få hjälp genom kommun och servicehälsa, och så småningom fungera riktigt bra.. Då kanske jag anmäler mig igen!

Söta Linn var här igår med Aloevera liniment, som vi skulle ha provat igår, men jag glömde ärligt talat bort det!! Får bli ett nytt försök idag! Är säkert jättebra! Idag ska vi åka till Säffle på Torgny Melins Realiseparty! Nya skivan släpps i morgon, så man vill ju vara med och fira lite. Tjuvlyssnade lite på Emelies kalas häromdagen, och det låter helt okej, speciellt trummorna, hi hi. Melissa som sitt i juryn på dansbandskampen är med på låten Fem minuter i himmelen, och sjunger på svengelska, tar nog lite tid att vänja sig vid det! Lite kul att hon ville vara med på skivan, hon som var ju väldigt negativ i bedömningen där i början! Sen är Lill-babs förståss med på Gummiboll..

Nu ska jag in i duschen, plocka i ordning lite här inne medan håret torkar lite, försöka ta mig ut på en promenad, fast att jag för det mesta tycker det är tråkigt att gå själv. Nåja, bra för både kropp och själ är det ju i alla fall. Blev ju lite dåligt i går, jag och gubben började gå, när han kände att han klätt sig för dåligt. Det slutade med att jag fortsatte en bit, medan han vände och hämtade bilen och mig, för att åka och handla, vilket också behövdes igår! Med andra ord MÅSTE jag ta mig ut snart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas verkligen att ditt onda går över snart, eller iaf hamnar under kontroll. kram

2010-01-26 @ 23:43:38
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Jag förstår din känsla... Hoppas de fixar sig till det bättre snart!!!! Massa kramar

2010-01-27 @ 09:17:58
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0