Naprapat & kvällsfika...

Dagen började inte så jättebra, då jag gjorde någon ryggsträckning efter duschen idag!! Typiskt, typiskt att man ska vara så ynklig och inte tåla någonting!! Det var ju i alla fall dags för besöket hos Naprapaten idag och Maria och Per-erik var så snälla och lät mig lifta med dem så slapp jag krångla med buss!!! TACKAR ödmjukast för det, vet att de la om stadsfärd och tider för min skull!!

Naprapaten gjorde i alla fall en ordentlig undersökning på mig, vred och vände på mig och min kropp, tryckt och klämde, och ack så ont det gjorde i vissa lägen! Resultatet av ländryggen blev att det är några dåliga diskar där bak, samt att det tydligen är några nerver med och spökar också. De ställer tydligen till en hel del! Han trodde dock att det skulle gå att bli mycket bättre än vad jag är nu, så målet för tillfället är just att bli bättre och att inte hamna i den situationen som gjorde mig i stort sett förlamad igen. Håller med honom, har inga stora krav, lite ont kan jag ha, bara jag slipper genomgå den mardrömmen igen.. Ska tillbaka om ett par veckor, för behandling och utvärdering av de övningar jag nu ska göra...

På vägen hem hoppade vi in på maxis och handlade, och när jag väl klev över tröskeln här hemma så blev jag helt slut!! Efter middagen fick det därför bli lite vila innan Nathalie och Fredrik kom och åt lite kvällsmat med oss. Alltid lika roligt att se dom båda!! Fick ett sött sms av lille Vincent idag också, han skrev att han skulle komma och bota min onda kropp med pussar och kramar, och jag är beredd att prova den medicinen, hi hi... 

Förresten, lite missöden med mobiltelefonen har gjort att jag inte har kvar några mobilnummer längre!! Om ni läser detta, kan ni väl maila eller sms:a ert nummer så jag kan spara det på nytt??? Vore jättesnäll!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack goa Malin och du är helt underbar.

Det gick bra idag fast jag kände mig osäker många gånger när jag gick vägen. Men jag kom dit och jag och Jens kom hem. :) har varit jätteglad sedan dess.

Din omtanke gjorde mig ännu gladare. :)

Den där puss och kram-medicinen tycker jag absolut du ska testa.Hihi

Stor godnattkram till dig från mig.

2010-01-11 @ 23:16:05
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Anna G

Oj aj oj! Hoppas att du får det bättre nu...efter smärtan!

Ta hand om dig!

Kram Anna

Ps ja jag måste skärpa mig... men jag har ju även börjat att skriva dikter i pappersform... ;)

2010-01-11 @ 23:32:08
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Linda

Hoppas övningarna hjälper & att du aldrig mer behöver ha så ont.. Tror nog säkert att Vincents behandling kan hjälpa, så söt som han är. =) Och ja, listan är lång men som du skrev så ska man leva länge & då ska man förhoppningsvis hinna med mycket! =) kram

2010-01-12 @ 00:35:51
URL: http://lindali.bloggplatsen.se
Postat av: britten sa....

å jag lider med dig och hoppas att naprapaten kan hjälpa dig ..dom brukar vara duktiga ...annars så tror jag också på pussar och kramar

2010-01-12 @ 10:15:50
URL: http://glitteroga.blogg.se/
Postat av: Annica

Kikar in och läser om din onda rygg. Här försvinner man en stund och vips går du och blir halvt om halvt invalid! ;-)

Hoppas verkligen att naprapaten kan hjälpa dig.

Själv har jag börjat arbetsträna. Det gick en dag sen sa kroppen ifrån. Så nu undrar jag hur det ska gå. Men men. Den som lever får se.

Sköt om dig vännen.

KRAM!!!

2010-01-12 @ 17:49:12
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0