Invigning av grannarnas altan!!


(vill ni inte vara med på bild, säg till så tar jag bort den)

Under semestern blev jag och gubben överbjudna till våra goa grannar Tove & Kristina, för att inviga deras superfina terass. Den blev verkligen superfin, dessvärre har jag ingen bild att visa, men den är stor och fin, och har en liten badtunna nedsjunken i golvet. Där finns plats för att grilla, äta, umgås, sola och bada. Den är verkligen enorm! Både enormt stor, och enormt fin. Kristina grillade en supergod middag, och till det blev det lite vin. Eller rättare sagt, MYCKET vin!!! Tror bestämt vi satte nåt personligt rekord där, tror inte ens att Annas och mina vinkvällar slår det faktiskt!  Hursomhelst hade vi det hur trevligt och mysigt som helst, och klockan rusade förbi, och plötsligt var den 2 på natten!! Vi kom ju dit redan kl 18! Dagen efter blev mycket, mycket lugn vill jag lova!! TACK till våra trevliga grannar för en lika trevlig kväll!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0