Lånade syskonbarn!



Linneá, Linus och Emelie

I torsdags hade jag de 3 mindre syskonbarnen här, UTAN deras föräldrar, så att jag kunde få rå om dom lite extra nu när jag har semester. Solen sken och det var varmt och skönt, så dagen tillbringades största delen i poolen, men lite annat hann vi också med...

  

Vi grillade hamburgare och gjorde lite strips till lunch, lite isglassar att svalka sig med blev det också, sen måste man ju bara ha en liten drink vid poolkanten, eller hur? Barnen spelade lite spel medan jag var iväg och klippte mig, byggde lite med lego, men hoppade i poolen och lekte, både före och efter mat, fika och lek...



Sola och bada, med Pina colada.... (naturligtvis en alkoholfri drink)



När syster yster kom fikade vi med jordgubbar och glass, pratade, busade och gosade lite... Kvällen avslutades med lite grillat och fotboll, innan tjejerna åkte hem till sitt, och jag och Casper körde hem Linus till sin mamma.. En alldeles jättemysig dag hade vi, synd bara att Josse blev dålig på kvällen...


Kommentarer
Postat av: Gizze

Vaddå skönt......vill också ha pool...



Ser så härligt ut!



Skruvstad parken ja...där var det sååå många år sen jag var haha



Ha det gott



kram Gizze

2010-07-05 @ 23:47:52
URL: http://gizzez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0