Mina ljuvliga gardiner....

När jag var i Ullared köpte jag mig ett par nya, jättefina gardiner. Jag har velat ha dom länge, men de kostar 700 kronor här hemma, så jag har väl snålat lite för det.. Gillar ju som ni vet att göra fynd, och nu lönade det sig ju också! 199 kronor kostade gardinparet på Ullared, och tyvärr kommer dom sig inte till sin rätt på bilderna, men det är tre broderade M längst upp, med en krans runtom, och nedanför den en spetskant. Jag tycker att de är helt underbara, så nu sitter de i vårt sovrum...





Ångrar nu att jag inte köpte ett paket till, så jag även kunde ha dem i vardagsrummet som omväxling, men har jag tur så ordnar det sig ändå. Har en bekant som ska iväg i början av augusti, och hon skulle hålla utkik åt mig, sen har jag även anmält mig till en tripp i september som facket ordnar för endast 100 kronor...


Kommentarer
Postat av: Zandra

De är jättefina , jag har de i mitt matrum =) Jag gav 249kr paret på nätet =) Kramis

2010-07-25 @ 10:09:48
URL: http://mittvitalillahus.blogg.se/
Postat av: annica

åh vad vackra!

2010-07-25 @ 18:53:39
URL: http://familjenbranting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0