Ullared!!!

I måndags tog vi oss en tur till Ullared för lite fynd och shopping!! Sonen lockades inte av detta, så han valde att stanna hemma, men jag, gubben och Josse drog i alla fall iväg, klockan 7 på morgonen. Lite frukost blev det efter vägen, på en jättefin rastplats. Vädret var, som det varit under hela min semester, helt fantastiskt!! Solen sken på en klarblå himmel...

 

Väl framme gick vi väl igenom avdelning efter avdelning, gubben fick gå ut flera gånger, och visst var det slitsamt att gå och trängas därinne. När vi kom till sista och viktigaste avdelningen var jag helt slut, efter timmar inne på varuhuset, så den slarvade jag dessvärre igenom, men jag är ändå nöjd med mitt handlande. Massor av tröjor, jackor, jeans, schorts, presenter, leksaker, pynt och gardiner fick jag med mig hem, så jag ska inte klaga...



Min goa dotter ser väl också nöjd ut, även om gubben mest ser lättad ut att det äntligen är "över"!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ååå Ullared, vad roligt!!

2010-07-18 @ 21:28:07
URL: http://sarahserenad.wordpress.com/
Postat av: Ulrika

Ullared ja, man måste ha samlat på sig en massa kraft för att våga sticka in huvuvdet på det stället. Eligt mig iaf. Fast vi bor så nära blir det ett besök vart annat år ungeför, för på så lång tid hinner minnet av det förra besöket försvinna något så när iaf. :)

nädå, men det är kul också. Man brukar ju fynda en del.

Hoppas allt är väl med dig, goa malin.

Kramar i mängder.

2010-07-21 @ 14:40:08
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0