Full fart...som vanligt!!!

Blir lika förundrad varje gång jag tänker på hur dagar och veckor bara rusar förbi! Varje dag rusar förbi, visst upplever man mycket, men visst går tiden lite för fort? I onsdags gjorde jag och Linda debut som "torggummor"! Dagen till ära, både spöregnade det och blåste, men det bekom oss inte särskilt. Vi hade en jättetrevlig dag, och även om de mer rutinerade försäljarna tyckte det var en dålig dag för torghandel, var vi mer än nöjda. Vi sålde bra, och de som orkade stå emot de dåliga vädret och inte rusa förbi med parasollet neddraget över ansiktet, gav oss otroligt mycket positiv feedback, så nu är vi sugna på att testa detta ännu en gång..



Min partner Linda.. Alltid med ett leende på läpparna!

Ett smakprov på våra alster!

Idag har jag haft en kort besök av syster yster och småtjejerna. De hade en fin present till mig, en liten änglaskylt med ordet lycka!! jag älskar ju både änglar och fina ord, så ni färstår att jag blev både glad och överraskad!!! De är så goa... Även lilla Moa var här, utklädd... Bus eller godis var det som gällde, och som tur var hade jag lite choklad att ge henne och kompisarna, så jag slapp buseriet. En tur till stora staden har det också blivit, så nu har jag och Josse köpt varma skor och lite annat smått och gott! På kvällen åkte vi till Maria med en liten blomma, och varma kramar. Hon har förlorat sin morfar som stod henne mycket nära, och det gör ont att se hur ledsen hon är... Livet är inte alltid så enkelt att leva, men jag hoppas att  hon , som jag kan se, att Själar aldrig säger farväl, de finns med oss närhelst vi vill eller behöver...


Kommentarer
Postat av: LISA [mamma till Alva och bebis i magen]

Kul att se dig :) och det tyckte fler än jag (Alva) haha :D hon har aldrig förr gjort så, så sug åt dig :) hon tyckte nog mkt om dig.



Kram!

2010-10-30 @ 23:23:41
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Titti

Fina saker !!!! Åh vad bra att ni hade små "bodar" att stå i =) Det är ju så man blir sugen på att testa =)

Ha nu en trevlig helg så hörs vi .. Kram kram....

2010-10-30 @ 23:29:17
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Milla

Haha. Ja, det är kärlek. Men vi hade visst inte gått igenom detaljerna för jag trodde han skulle hämta mig kl två när det stänger, medan han visst hade tänkt sig runt tolv! Så vi fick kompromissa och jag åkte hem halv ett. Det är jag faktiskt glad för idag. :)



Åh, så mkt fint ni har gjort. Duktiga är ni! :D Kram.

2010-10-31 @ 12:29:57
URL: http://millablom.blogspot.com
Postat av: Cim

Full fart, ja det har det varit här också!!!

NU blir det slöa resten av dagen...

Massor av kramar



Ps. Jag har en ny blogg...... ;-)

2010-10-31 @ 14:16:52
URL: http://icamamman.blogg.se/
Postat av: Agnetha

Hej ! Brukar titta in lite då och då ! Trevlig blogg ! Fina saker ni säljer , finns det möjlighet att köpa via nätet ? Ha det bra ! Kram Agnetha

2010-11-01 @ 09:59:12
Postat av: annica

åh så mycket fint!

2010-11-01 @ 10:35:18
URL: http://familjenbranting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0