Pyssel & piller

Idag har jag haft en kanontrevlig dag hos min goa vän Linda. Vi harätit en god lunch, pratat, planerat och pysslat. Vi har busat och gosat med hennes små charmtroll Liam & Wilma, vi har fikat och klurat ut flera nya objekt. Timmarna rusade verkligen bara förbi, och efter hemfärd, middagslagning, mera pyssel, körningar mellan träningarna och till sist lite tv tittande har klockan återigen hunnit bli halv tolv. Dags att hoppa i bingen egentligen!

Har även pratat med lilla Moa som har opererat sina stora halsmandlar idag. Hon hade varit jätteduktig, så jag lovade att jag skulle komma med ett paket under veckan, det är hon verkligen värd tycker jag. Skönt att allt gick bra och att det nu är överstökat, för visst finns en viss oro, när de små ska sövas ner och allting?

Vad det gäller mig och min kropp så är den inte alls på humör just nu. Vet inte om det beror på allt pysslande eller om det är väder och vind som gör det, för jag kan inte skylla på jobbet denna gång. Vi har faktiskt inga (peppar, peppar) tunga lyft för tillfället, och jag hoppas innerligt att det håller i sig och att kroppen piggnar till snarast. Började ju med de nya medicinerna idag, men det kunde visst ta 1-3 månader innan man märkte om de hjälper eller inte. Hoppas jag slipper biverkningarna också, som bl a kunde göra att man blev gul i huden och yr i huvudet, för det är jag ju redan i alla fall...

Hela denna veckan är fullbokad, full fart med divere ting att hinna med i morgon, på onsdag ska jag och Maria till LLA och se Mamma Mia, på torsdag ska jag på seans och på lördag ska vi fira Cissi. Mycket att fixa inför firandet, men jag hoppas få lite hjälp med det. Nu är det dags för bingen, hoppas på att sova supergott nu, vilket jag inte gjort på ett par nätter... Kram till er alla som vill ha eller behöver...


Kommentarer
Postat av: Titti

hoppas du fått sova ordentligt!! Måste försöka ta mig in tii stan när du ska va torggumma ;)Ha det så bra så syns vi.. Du får komma till Jompahallen på måndagar på pysselträffarna =)



Kram Titti

2010-10-12 @ 08:22:01
URL: http://www.tittispyssel.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Vilken härlig dag. :)

Klart Moa är värd ett paket efter en sån grej, duktig tjej!

Det är det som är så trist med de där medicinerna, att det tar sån tid innan man vet om de funkar eller ej.

Jag håller alla tummar som finns att de ska hjälpa dig och att biverkningarna håller sig långt borta.

Jag har ju tagit många mediciner genom åren,minst sagt, och väldigt väldigt sällan råkat ut för biverkningar faktiskt.

Hoppas du också gör det. :)

Stor varm kram

2010-10-12 @ 21:50:23
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Cim

Heeeej,

är jag saknad??? bloggar lite igen, hoppas jag får en nystart nu...

Massor av kramar

Icamamman.....

Ps. hoppas du tittar in!!

2010-10-12 @ 21:59:20
URL: http://icamamman.bloggplatsen.se
Postat av: bjorne

Inget vidare att du blivit krasslig men vi får prata om det på julfesten och ha de så bra tills dess,kram.

2010-10-16 @ 21:14:54
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: messan

Pyssel låter kul....det är ju så himla roligt:).

Vad är det för mediciner du börjat med?

det tar ju sin lilla tid innan medicinerna verkar och kroppen vant sig vid dom.

Kramisar

2010-10-17 @ 10:22:18
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Ulrika

Kikar in, hoppas allt är väl och att du inte har för mycket värk. Hoppas medicinerna ger resultat snart.

Kramar till goa Malin.

2010-10-20 @ 20:08:19
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0