Min lilla stora tös!


För exakt 19 år sedan, föddes vår lilla dotter Josefine. Självklart minns jag dagen som om det vore igår, och att så många år hunnit passera sedan dess, är för mig en gåta. Klockan stog på 03,21 när hon tog sitt första andetag i denna världen, och hon var 53 cm lång och vägde 4040 gram. Mörkt hår, och med både 10 små fingrar och tår.  Det sötaste jag någonsin sett!  All den kärlek jag kände, efter bara en sekunds bekantskap är obeskrivlig. Sedan dess har jag nog levt i någon form av lyckorus, jag blir alltid alldeles varm i kroppen av att se och höra mina barn.... 

Grattis min älskade Josefine!!! ♥


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh tack tack :-)

Grattis till din dotter idag. Stor tjej :-)

Milla som den nya tösen heter vägde 3905 och var 52 cm :-)

2011-04-25 @ 17:46:55
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: my

De växer så fort!!!

2011-04-28 @ 10:59:29
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0