VIncent 2 år



Idag fyller min andra gudson Vincent hela 2 år!! Ofattbart vart all tid har tagit vägen? Han är en fantastisk liten kille på många sätt, och det är alltid så skojigt att träffa honom.. Tyvärr blir det inte alls så ofta som man önskar, men det är väl aldrig försent att ändra på det. Huvudsaken är att han vet att jag finns här, om han någonsin behöver mig. Att vara med på hans födelse var stort, och jag kommer alltid känna ett speciellt band till denna lilla busiga kille.. Idag ska vi till Vincents mormor på kalas, hon har flyttat till stan så det ska bli kul att se hennes nya hus, men framförallt roligt att se om jag hittar dit, jag som har lokalsinne som en myra ungefär. Ikväll kommer det antagligen grillgäster!! Fin fredag på er!


Kommentarer
Postat av: my

Goding!

Och tiden går så fort....

2011-07-31 @ 12:54:27
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0