Mitt möte med Sara Natt och Dag....

En strålande sensommardag, hade jag äran att träffa en underbar människa, en människa som jag tidigare mest kände till som kurator S i en bloggväns blogg... Bloggvännen var inte vem som helst, utan en krigarprinsessa som hade en karisma som slog igenom hela mig, och antagligen allt annat som kom i hennes väg. INGEN lämnades oberörd, det är jag övertygad om. Krigarprinsessan hette Sabina...

Sabina hade hudcancer och slutade sina dagar på tok för tidigt, och ofattbart nog är det i mars 2 år sedan hon lämnade jordelivet. Hon efterlämnade 2 söta döttrar efter sig, sin stora kärlek, sina föräldrar, systrar, vänner och en hel massa bloggvänner, som dagligen följde hennes kamp mot cancern... Jag träffade som ni vet aldrig Sabina på "riktigt", men hon har ändå satt ett djupt spår i mitt hjärta...

Hur det gick till, vet jag inte riktigt, men på något sätt fick jag för en tid sedan kontakt med Sara, och en solig dag kom hon och maken, fotograf Stefan hit till Värmland för att träffa mig.. Ett märkligt möte, det kändes aldrig som en främlig som kom, utan som någon jag hade känt väldigt länge. Häromdagen fick jag lite bilder som Stefan fotat, så jag lägger ut dom här.....



Glada Töser



Utanför "Butiken" i Borgvik



Med alla "Töser" i Hantverkshuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0