Vackra ting...

Kreativ insikt är en av mina favoritbutiker! Den startades av Carolina Gårdheim som efter sin själatrötthet sadlade om totalt. Precis som jag såg hon vikten i att omge sig av viktiga affirmationer, påminnelser om vad som är viktigt i livet. Nu har höstens nya katalog kommit och denna gång har jag blivit helt frälst i hennes smycken...


Text: Jag väljer glädje. Den här affirmationsarmringen påminner dig i vardagen om att du är en kraftfull skapare av ditt liv. Du kan välja glädje, den bor redan i ditt hjärta!




En berlock jag skulle kunna ge till mina närmaste vänner... så himla fin, ett enda ord, som säger så mycket...



Halssmycke helt i silver med en önskan på baksidan av hjärtat. Text på hjärtat: Må jag bidra med gott till denna värld genom att släppa fram den strålande varelse som är jag, följa mitt syfte och alltid välja utifrån kärlek.



Positiva ord påverkar! Gör ditt för att öka andelen positiva ord i världen, det påverkar mer än du kanske tror! En liten början är att påminna sig om att varje dag kan vara en bra dag, om du bara bestämmer dig för det... Lycka till!


Kommentarer
Postat av: messan

Underbara och talande smycken. Jag tycker mycket om budskapssmycken och att ta in den känslan. Hoppas allt är bra med annars blir lite sporadisk kontakt:).

Jobbar du kvar på ditt jobb eller har du hittat något annat att göra?

Kramar messan

2011-09-26 @ 13:47:19
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0