Josefine 20 år



Minns det fortfarande som om det vore igår. Jag hade varit på min dagliga visit till mamma, och kände något märkligt när jag körde upp på uppfarten här hemma.. Trött och sliten var jag, så när gubben åkte upp till svärföräldrarna för att meka med bilen, gick jag och la mig för att vila en stund. Eftermiddag blev snabbt kväll, och jag hade fortfarande en märklig känsla, svår att "ta" på. Pratade med syster yster i telefon, hon trodde förlossningen var på gång. Det trodde inte jag, med min kloka syster hade rätt.



Senare på kvällen gick vattnet och vi åkte iväg till förlossningen, timmarna gick snabbt och 03.21 den 24 april föddes min dotter Josefine. Känslan att ligga där med det sötaste jag sett på armen är obeskrivlig, och jag är så tacksam att jag fått vara med om detta stora 2 gånger..  Vi hade många namn på vår lista, men inget av dom blev till slut vår dotters, för när jag låg och tittade på de släta kinderna, den lilla plutiga munnen och smekte över det mörka håret, och sa till henne,  - så fin, så fin... JOSEFINE! Självklart ska vår dotter heta Josefine..



Många år och många händelser har passerat sedan dess, och nu är det alltså dags för 20-årskalas. Frukost på sängen har hon fått såklart, sedan körde jag henne till praktiken på jättestens skolan, och i eftermiddag ska vi fira henne ordentligt med tårtor paket släkt och vänner. Återigen, GRATTIS min fina Jossa, älskar dig massor och mer därtill!!!



Love ♥ U


Kommentarer
Postat av: Milla

<3

2012-04-24 @ 10:14:31
Postat av: My

Vilken söt tjej du har!

2012-04-26 @ 14:56:26
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Milla

Hej Malin! Vet inte hur långt du kommit med mitt halsband men om du inte hunnit så långt skulle jag vilja göra några ändringar om det går för sig?



På själva platta ringen där jag ville att det skulle stå kärlek, vill jag istället att det ska stå älskad, efterläntad, underbar. Alternativt bara älskad, efterlängtad om inte alla ord får plats. Och ta bort brickan med Jonas namn. :)Kram!

2012-04-27 @ 13:29:48
URL: http://millablom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0