Julen 2012

 
 
Då har ännu en jul passerat i en rasande fart, hann inte ens få upp alla tomtar, som jag annars brukar ha framme redan till 1:a advent. Nåja, det viktigaste som julklappar, mat, julgran och samvaron med nära och kära hanns med i ett lugnt och stilla firande..

Denna julafton firades hos min äldsta bror med familj, tillsammans med syster Anna, Peter, Linnea och Emelie.. Många glada skratt, god mat, glögg och Kalle Anka på tv, precis som det ska vara. Känner mig nöjd med julklapparna också, trots att mina ungar inte hade önskat sig något, så klurade jag ihop några klappar som de verkade jätteglada för.

Juldagen firades hemma och då bjöd jag hit svärföräldrarna och gubbens systers familj, och det var mysigt det med. En lugn och fridfull jul med andra ord, även om jag saknade dom som inte var med oss..

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0