Tack för idag....

Tog en kompdag idag, en mycket välförtjänt ledig dag.. Inte för att jag skulle göra något särskilt, utan mest för att hämta andan.. Hämta den energin som lyst med sin frånvaro senaste tiden. Förkyld är jag också.. Snorar, nyser och hostar... Ögonen rinner, jag ni vet... Jag brukar vara skonad från detta, och tänker inte klaga. Det är väl min tur nu.. Lite skönt på ett sätt! ´Det sänker kraven lite.. Jag MÅSTE inte... Jag är ju faktiskt förkyld ;)

Hade hoppats få mycket gjort idag, men kanske hunnit med hälften i alla fall... Är inte riktigt i form, men det kommer väl snart! Dagen har ändå varit riktigt skön.. Jag har gjort en del nytta, men mest har jag vara "varit" och det är så himla skönt..

I morgon ska vädret bjuda på solsken, och vi har en hel del på agendan. Spännande saker som jag återkommer med :)



Säger väl som Agneta, tack för idag, tack för en underbar vanlig dag... :)
Det gäller att hitta småglädjorna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0