Märklig dag..

Vilken upp och ner vänd dag!!! Startade upp med arbetsdagen 6,30 som vanligt, men till skillnad från de senaste större helgerna låg vi bra till med planeringen. skönt, men ovanligt!!! Hade tid hos läkaren 10,30, vilket också var ett märkligt besök, då det på et sätt blev ombytta roller... Läkaren hade jättesvår astma, vilket förvärrades av att pollensäsongen dragit igång, så till en början var det JAG som lyssnade på honom!!! Ja, ja... även läkare behöver prata av sig ibland!  Men ändå,  märklig känsla!!  Tycker dock att han är bra och nogrann, så idag blev det ännu fler prover tagna. Får se om jag blir godkänd!
 
Slutade tidigt, och hann hem o städa klart, vilket också är väldigt märkligt!!! Oftast brister det där, ibland av brist på ork, ibland i brist av tid. Konstig dag... Men sedan blev vi varse om ngot vi aldrig trott eller önskat! Lite av en sorg faktiskt. Men livet är ju så... Det får inte alltid vara enkelt, och när det känns så där extra tungt, kan det ju ändå bara bli bättre.. Får vara lite tydligare för mina änglar nästa gång...
 
Tidig kväll kom syster yster med sina brudar hit på lite kvällsfika, och det är också märkligt på ett sätt.. att vi ALLTID har så roligt och så mycket att skratta åt. Kallar det Hallhumor, vi är nog helt enkelt lite märkliga allihopa ;)
 
Med blandade känslor hoppar jag nu i bingen. Önskar att mina nära aldrig ska behöva uppleva livets motgångar, men det är nog så livet är... Fullt av "upp & ner".. Förhoppningsvis lär vi oss massor på vägen..
 
♥ Malin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0