Student 2014

 Fredagen den 13;e 2014 var inget otursdatum för mig, tvärtom.. Det var dagen då min Casper tog studenten. Vägen har varit krokig, och när han gick första terminen i 9.an var jag verkligen osäker på om det skulle räcka hela vägen. Casper hade varit skoltrött i 8.an o och hade inte betyg för den bygg och anläggningsutbildning han ville gå.Han ryckte upp sig och klarade sig otroligt nog  in till bygg i båe sdäffle och karlstad.
 
Under utbildningen kom så ännu ett hinder. Vår krock i december 2012. Casper fick en svår Whipleshsskada som vi på alla tänkbara sätt rehabiliterat ,med stor hjälp från KMTI i karlstad.. han klarade sin utbildning och fick dessutom bättre betyg än han trodde! Han fick även en lärlingstjänst, vilka inte heller växer på träd. Allt går åt rätt håll och jag är så glad och Stolt!!! Min lille gosse har blivit stor och så ...självständig!! Är så tacksam över att veta att mina barn har verktygen att klara sig gott i livet!!! <3                                                                             
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0