Summan av kardemumman,,

Sista lediga dagen, och jag var åter uppe i ottan. Idag skulle C tillbaka till KMTI för ny behandling och jag körde in honom. Har gått riktigt bra att köra denna vecka, även om det blev lite jobbigt på hemvägen. Men ändå inte i närheten av hur det har varit. Känns så himla bra.. Idag ville Peter Sutton testa stötvågsbehandling på nacken, vilket innebär rejäl smärta efter varje behandling, men på sikt ska det vara riktigt bra. Håller tummar och tår! Vill ju så gärna att det ska bli lite bättre för C. Det är värt mer än alla pengar i världen, och jag ber mina små "änglar" om att dom hjälper till på vägen..
 
Har nu varit ledig en hel vecka och jag måste säga att det varit mer än underbart. Har inte hunnit med allt jag önskat, men försöker se mina begränsningar och att mina vänner inte kan ses när jag har möjlighet att ses. Svårt att få till det ibland.. Lediheten har doch varit väldigt rogivande och precis det jag behövde. Önskar att jag hade haft en vecka till, men man kan ju inte få allt här i världen...
 
Torsdagen var ju jag, Josefine, Syster yster och brudarna till Charlottenberg på en shoppingtripp. Vi hade det verkligen superskojigt och lär snart göra om det.. Fredagen blev det lite gott blandat på, och på kvällen åkte jag till Pitchers och mötte upp 2 av mina gymnasiekompisar. Så himla kul att se dom ordentligt, och jag måste säga att man inte kände av att man i stort sett varit ifrån varandra i 27 år. Skrattade tokmycket, och vaknade på lördagen av att jag var öm i kinden. På söndagen hade jag värsta svullnaden där, så frågan är om det beror på allt skratt eller på något annat.. Ömt och svullet är det, men jag hoppas att det snart går över. 
 
Lördagen bestog bara av pyssel tror jag, och i söndags var vi i stan och handlade en massa nödvändigt. Även måndagen pysslade jag, allt tar sin tid, men idag fick jag supertrevligt besök av min vän och kompanjon Linda. Så himla roligt att träffas, och man märker vad man saknat henne när man väl fått till en liten date. Julgardinerna har äntligen åkt ut ur köket, så det känns mer än bra.
 
I morgon väntas det jobb igen, och det blir nog en spännande dag på vårt Cafeé.. Tone Wattum från Norge kommer och underhåller och många tror att hon kommer att dra massor av folk. Spännande! Hoppas "mina" FINA  pensionärer blir nöjda med dagen. Från nästa eller nästnästa vecka blir det för övrigt nytt schema i planeringsenheten, så nu blir mina lediga dagar ett minna blott, och jag gör kortdagar varje dag. På gott och ont det där. Hoppas man inte blir stressad igen när man inte hinner det man vill på arbetsdagen..
 
Jaa, det var väl allt för nu.. Rekord här. Två inlägg på bara några dagar. ;) Nu blir det duschen och sedan bingen. Natti natti!
 
Kramar malin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0